اجرای ۴ هزار ویژه برنامه اعیاد شعبانیه در سطح استان البرز با محوریت مساجد

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام شعبانیه گفت: در سطح محلات و مناطق مختلف استان البرز برنامه ریزی به منظور اجرای چهار هزار ویژه برنامه اعیاد شعبانیه با محوریت مساجد در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت بزرگداشت اعیاد شعبانیه و ضرورت همراهی تمامی نهادها برای گرامیداشت نیمه شعبان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هدف از برپایی این ویژه برنامه ها تبیین فرهنگ انتظار است.

 

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: در سطح محلات و مناطق مختلف استان البرز برنامه ریزی به منظور اجرای چهار هزار ویژه برنامه اعیاد شعبانیه با محوریت مساجد در نظر گرفته شده است. 

 

وی با بیان اینکه هیئت های مذهبی برگرفته از مردم هستند و رویکرد مردمی آنان یکی از مهمترین دلایل رشد و رونق برنامه های آنان است اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، تمامی هیئت های مردمی، مساجد و موسسات فرهنگی برای گرامیداشت اعیاد شعبانیه اعلام آمادگی کرده اند و در این خصوص برنامه هایی را در دست اقدام دارند.

 

وی توضیح داد: از جمله برنامه های محوری به مناسبت اعیاد شعبانیه، برپایی جشن فرشتگان در ۱۲ نقطه استان استان است که در قالب برپایی جشن تکلیف ویژه دانش آموزان دختران در سطح مصلی های نماز جمعه با هدف تبین امر نماز برپا می شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این برنامه ها، ایجاد انسجام ملی، رشد انگیزه و نشاط در جامعه به ویژه در میان نسل نوجوان و جوان با رویکرد تبیین باورهای دینی و ایمانی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1253605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha