اعزام ۴۰ دانشجو به اردوی راهیان مقاومت/ یادمان شهدای خوشنام دانشگاه ایجاد شد

نادری گفت: امسال برای نخستین بار همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی سردار دلها، اردوی راهیان مقاومت اجرا شد و ۴۰ نفر از دانشجویان فعال فرهنگی این دانشگاه به استان کرمان اعزام شدند.

اسماعیل نادری در خصوص برنامه های فرهنگی قرآنی دانشگاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: فعالیت های فرهنگی جزو اصلی ترین اقدامات دانشگاه به عنوان یک دستگاه علمی فرهنگی است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور گلستان افزود: در بحث دانشجویی امسال برای نخستین بار اردوی راهیان مقاومت در سالروز شهادت سردار دلها، شهید سلیمانی اجرا شد که حدود 40 نفر از دانشجویان فعال فرهنگی این دانشگاه به استان کرمان اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: ما خودمان را بسیار مدیون این شهید که نماد مقاومت و ایستادگی هستند می دانیم و این اقدام از سوی استان گلستان به عنوان اولین استان شمالی کشور اجرا شده است.

 

نادری اظهارداشت: اعزام راهیان نور نیز در دستور کار این دانشگاه قرار دارد و امسال نیز با توجه به حاشیه رفتن کرونا سعی می شود دانشجویان بیشتری اعزام شوند.

 

وی اطلاعات کم داشتن دانشجویان و اساتید نسبت به پیشرفت ایران اسلامی را یکی از مشکلات جامعه خواند و گفت: هر چقدر اطلاعات این افراد به پیشرفت های کشور بیشتر شود، بهتر می توانند بسیاری از مسائل را به جامعه منتقل کنند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور گلستان افزود: در همین راستا سعی شده تا اردوی راهیان پیشرفت در سطح استان و خارج از استان برگزار شود و در اسفندماه اولین راهیان پیشرفت در یکی از واحدهای فناوری استان برگزار خواهد شد.

 

وی، دیدار با خانواده شهدا در دهه فجر و شرکت در مراسمات آیینی و 22 بهمن را از دیگر اقدامات دانشگاه برشمرد و گفت: بسیج خواهران و برادران دانشگاه نیز در این دانشگاه فعال است.

 

نادری با اشاره به تدفین دو شهید خوشنام در این دانشگاه، افزود: یادمان این دو شهید خوشنام با همکاری بنیاد حفظ آثار و شهرداری ایجاد و احداث شده است.

 

وی در خصوص مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور، گفت: مسابقات قرآن و عترت ویژه خواهران و برادران دانشگاه در رشته های آوایی (اذان، روخوانی قرآن و تجوید) و قرآن و عترت و 8 رشته قرآنی هر ساله از سوی دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

 

رئیس دانشگاه پیام نور گلستان ادامه داد: امسال در سطح واحدهای دانشگاهی 55 نفر ثبت نام کردند که برگزیدگان آن به مرحله استانی راه یافته اند.

 

وی گفت: برگزیدگان استانی نیز به مرحله کشوری که فروردین ماه در آذربایجان برگزار می شود، راه می یابند.

 

 

کد خبر 1253613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha