ارسال کمک های مردمی کانون فرهنگی هنری مصلحون روستای کرکرق به مردم زلزله زده خوی

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلحون گفت: اهالی روستای کرکرق با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری مصلحون کمک های مردمی را برای دومین مرحله جمع آوری و با کمک نهادهای امداد رسان به مردم زلزله زده شهرستان خوی ارسال کردند.

رقیه محبی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: : اهالی روستای کرکرق با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری مصلحون کمک های مردمی را برای دومین مرحله جمع آوری و با کمک نهادهای امداد رسان به مردم زلزله زده شهرستان خوی ارسال کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلحون تصریح کرد: غالب این کمک ها که به همت اعضای کانون تفکیک شده شامل لباس گرم، اسباب بازی، پتو، کیف و کفش، لوازم بهداشتی، انواع غذاهای کنسروی است.

 

محبی اظهار داشت: طی مرحله اول نیز با کمک اهالی روستای کرکرق توانستیم برای حمایت از مردم زلزله زده شهرستان خوی اقلام مورد نیاز را ارسال کنیم و این کمک ها با حمایت نهادهای امدادرسان به دست مردم زلزله زده رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: البته تلاش کردیم این اقلام را به صورت تفکیک شده در اختیار این نهادها قرار دادیم تا ارسال کمک ها به منطقه با شتاب بیشتری صورت گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مصلحون یادآور شد: از همدلی و همکاری همه خیرین در این حرکت خداپسندانه و خیرخواهانه سپاسگزارم که این نهاد فرهنگی را حمایت کردند تا بتوانیم به مردم زلزله زده شهرستان خوی کمک کنیم.

 

محبی تاکید کرد: البته مرحله سوم این کمک ها برای تامین اقلام مورد نیاز مناطق زلزله زده در شب عید اختصاص دارد که امیدواریم بزودی به مردم زلزله زده شهرستان خوی ارسال شود.

 

کد خبر 1253641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha