فقر تولید محتوای رسانه ای در غرب مازندران| ارتقای سواد رسانه ای ضرورتی انکارناپذیر برای پویایی جشنواره هاست

احمدی از شمار زیاد غلط های املایی در آثار رسیده به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مازندران خبر داد و گفت:ارتقای سواد رسانه ای ضرورتی انکارناپذیر برای پویایی جشنواره هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌حسین احمدی_ دبیر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مازندران _ امروز(یکم اسفند) در نشست خبری جشنواره رسانه ای ابوذر استان مازندران و کنگره شعر مروارید عمان  با بیان اینکه برگزاری جشنواره ها از حساسیت بالایی برخوردار است،  اظهار کرد: تلاش شده این جشنواره به صورت علمی برگزار شود. 

 

وی با بیان اینکه تجلیل از نخبگان عرصه رسانه را در دستور کار داریم، گفت: تلاش اصحاب رسانه در راستای مطالبه گری برای رفع مشکلات مردم شایسته تقدیر است و آثار رسیده با این رویکرد را قدر می دانیم.

 

احمدی از رشد ۲۰درصدی دریافت آثار خبر دادو خاطرنشان شد: در بازه ۴۰ روزه ۶۵۵اثر دریافت شد. 

 

وی از انتخاب ۳۵اثر برگزیده خبر داد و یادآورشد: ۱۳منتخب از جمع بانوان خبرنگار هستند.

 

احمدی با بیان اینکه انتخاب نادرست قالب یکی از چالش ها در داوری جشنواره بوده است، گفت: انتظار می رود اصحاب رسانه در انتخاب قالب خبری دقت نظر داشته باشند. 

 

وی با بیان اینکه بیانیه هیات داوران در کتاب جشنواره به چاپ رسید، افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی برای ارتقای سواد رسانه ای اصحاب رسانه باید مورد توجه متولیان امر باشد.

 

احمدی از شمار زیاد غلط های املایی در آثار رسیده خبر داد و گفت: زیبنده نیست درست نویسی و پاکیزه نویسی در اخبار رعایت نشود.

 

وی با بیان اینکه از غرب استان شاهد دریافت آثار کمتری بوده ایم، افزود: خانه مطبوعات مازندران در سیطره غرب استان است اما کمتر شاهد تولید محتوا از سوی فعالان رسانه در غرب استان هستیم. 

 

کد خبر 1253646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha