تجهیز و تقویت کانون های مساجد راه مقابله با توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اهمیت تقویت برنامه های مسجد محور، گفت: رونق کانون های فرهنگی هنری مساجد راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تربیت دینی نسل جوان و نوجوان مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام حسین محمودی، با تاکید بر ضرورت احیای فعالیت های مسجد محور در جامعه، افزود: باید نقش مساجد در فعالیت های محله محور و فعالیت های اجتماعی ارتقاء یابد.

 

وی با تاکید بر ضرورت جذب اقشار مختلف به مساجد، خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان در مساجد مهم ترین راه جهت ترویج فرهنگ دینی و رونق برنامه های مسجد محور است.

 

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای مقابله با توطئه های دشمنان، ادامه داد: باید درقالب برنامه های مسجد محور و فعالیت های کانون های مساجد در راستای معرفی اسلام ناب و بصیرت افزایی تلاش شود.

 

وی مساجد را مهم ترین مکان برای تبلغ دین خواند و افزود: باید بتوان مساجد را فعال و فعالیت های مسجد محور را در سطح شهرها و روستاها  توسعه دارد.

 

این روحانی مبلغ با اشاره به اهمیت جذب جوانان به مسجد، اظهار داشت: برای تبلیغ دین باید تلاش شود کودکان و نوجوانان به مساجد جذب شوند.

 

وی با بیان اینکه  تقویت کانون های فرهنگی  و هنری مسجد راه مقابله با توطئه های دشمنان است، افزود: رونق کانون های فرهنگی و هنری مساجد و تجهیز و تقویت آنان راه مقابله با این هجمه های دشمنان و مقابله با اهداف مبلغان گروه های انحرافی و ظاله است.

 

حجت الاسلام محمودی اظهار کرد: برای رونق کانون فرهنگی و هنری لازم است، برنامه های متنوع سالانه و روزانه  در مسجد طراحی و با جذب اساتید در راستای اهداف مسجد محور اقدام شود.

کد خبر 1253674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha