برگزاری کارگاه آموزشی غذای حلال در نمایشگاه ۲۰۲۳ لیبی

برگزارکنندگان چهارمین نمایشگاه مواد غذایی لیبی ۲۰۲۳ که کارگاه آموزشی غذای حلال نیز در آن برگزار می شود ،می گویند که انتظار می رود ۱۷۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « libyaherald»،برگزارکنندگان چهارمین نمایشگاه مواد غذایی لیبی 2023 می گویند که انتظار می رود 170 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

 

11 شرکت کننده خارجی از الجزایر، مصر، هند، ایتالیا، اردن، مراکش، عربستان سعودی، اسپانیا، تونس، ترکیه و امارات در این رویداد که از 6 تا 8 مارس (14 تا 16)  در محل نمایشگاه های بین المللی طرابلس برگزار می شود،شرکت می کنند.

 

این در حالی است که به مناسبت روز جهانی حمایت از مصرف کننده، چندین رویداد علمی و آگاهی بخشی، جلسات آموزشی و کارگاه آموزشی غذای حلال به مدت 3 روز مستمر در این نمایشگاه برگزار می شود.

 

نمایشگاه مواد غذایی لیبی 2023 تحت نظارت وزارت اقتصاد و تجارت، سازمان مرکز ملی استاندارد و سازمان حمایت از مصرف کننده لیبی برگزار خواهد شد.

 

پیش بینی می شود سرمایه گذاری در صنعت غذای حلال تا سال 2024 میلادی به 1.38 تریلیون دلار برسد.

 

اقتصاد اسلامی از هفت بخش امور مالی اسلامی، غذای حلال، مد ، رسانه و تفریح، سفر مورد پسند مسلمانان، داروسازی و لوازم آرایشی تشکیل شده است و از این میان، غذای حلال دومین بخش بزرگ با 1.17 تریلیون دلار توسط مصرف کنندگان مسلمان را تشکیل می دهد.

کد خبر 1253684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha