مسابقات بین المللی قرآن کریم آیینه تمام نما برای معرفی کشورمان است

دغاغله با اشاره به اینکه خوشبختانه سال به سال به شکوه مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی افزوده می شود،گفت: مسابقات بین المللی قرآن کریم رویداد مهم و آیینه تمام نما برای معرفی شدن جمهوری اسلامی از یک زوایه خاص و از یک ویترین دینی و قرآنی است.

«مهدی دغاله»، در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه سال به سال بر شکوه سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود، گفت: این شکوه در بخش تخصصی و فنی بیشتر نمود دارد.

 

ناظرعالی سی ونهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی قرآن کریم رویداد مهم و آیینه تمام نما برای معرفی شدن جمهوری اسلامی از یک زوایه خاص و از یک ویترین دینی و قرآنی است، بیان کرد: این ویترین  باید اقتدار تشییع، جمهوری اسلامی، تخصص، تجربه و توانمندی های کشورمان در بحث قرآن و کمیت حفاظ و قراء را عرضه کند، ضمن اینکه مسابقات بین المللی قرآن کریم باید اهتمام جمهوری اسلامی به برنامه های قرآن را بیانگر باشد.

 

وی با اشاره به اینکه برای قرآن هر چقدر هزینه کنیم، کم است، ابراز کرد: هرچقدر به ابهت مسابقات قرآن کریم افزوده شود، نشان از اهتمام به کلام الهی است. امروز شاهدیم که مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران در سالنی مجلل و رسمی ترین مرکز جمهوری اسلامی برگزار می شود و مسابقات از محتوا و سطح بالایی برخوردار است.

 

ناظر عالی سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از ارایه تجربیات به متسابقین مسابقات قرآن قبل از برگزاری مسابقات خبر داد و گفت: قرائت های همه شرکت کنندگان بررسی و نکات ضعف و قوی آنها با دقت مطرح شد و شاهد استقبال آنها از تجارب داوران و اساتید قرآنی ایرانی بودیم.

کد خبر 1253712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha