خادمیاران رضوی آران و بیدگل به یاری زلزله زدگان خوی شتافتند

مسئول کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل از جمع آوری کمک ۱۵۰ میلیون تومانی توسط خادمیاران رضوی برای یاری زلزله زدگان خوی خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: خادمیاران رضوی آران و بیدگل با جمع آوری و ارسال محموله ای به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به یاری زلزله زدگان خوی شتافتند.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: این محموله با برگزاری پویش «هر خانواده یک بسته برکت به عشق ثامن الحجج برای خوی» در آران و بیدگل در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی خادمیاران و یاوران رضوی جمع آوری و ارسال شد.

 

آذرباد با اشاره به اینکه ۴ میلیون تومان از کمک‌ها نقدی و مابقی آن‌ غیر نقدی است، افزود: کمک‌های نقدی به حساب آستان قدس رضوی مربوط به شهرستان خوی مستقیم واریز خواهد شد و کمک‌های غیر نقدی در این مرحله شامل انوع اقلام مورد نیاز زلزله زدگان نظیر انواع مواد غذایی، البسه ، پتو و ۴۰  تخته فرش و ... به ارزش ۱۱۶ میلیون تومان است.

مسئول کانون های خدمت رضوی آران و بیدگل اظهار داشت: علاوه بر موارد فوق کمک های غیرنقدی دیگری شامل فرش، نان و مقادیر زیادی لباس به همراه هزینه حمل و نقل نیز به ارزش ۳۰ میلیون تومان توسط خادمیاران و یاوران رضوی آران و بیدگل تهیه و جمع آوری شده بود که برای ارسال به گروه‌های جهادی شهرستان تحویل شد .

 

آذرباد خاطر نشان کرد: کمک‌های جمع آوری و ارسال شده از طریق هماهنگی با دبیرخانه استان آذربایجان غربی به دفتر خدمت رضوی شهرستان خوی برای توزیع بین مردم مناطق روستایی زلزله زده توزیع خواهدشد.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل یادآور شد: دفتر خدمت رضوی‌ در آران و بیدگل با همکاری و تعامل گروه‌های مردمی و جهادی این شهرستان برای کاهش مشکلات کمبود مواد غذایی و تامین مایحتاج اولیه مردم مناطق محروم و روستایی شهرستان زلزله‌زده خوی پویش «هر خانواده یک بسته برکت به عشق ثامن الحجج برای خوی» را ضمن همدلی و دلجویی با این هموطنان در یاری و حمایت از آنها توسط خادمیاران و یاوران رضوی به مدت ۹ روز اجرا کرد.

 

وی افزود : با توجه به سرمای منطقه خوی و به ویژه برودت شدید هوا در شب‌ها نیاز به چادر در کنار سایر کمبودهای مختلف از جمله مواد بهداشتی و غذایی و وسایل گرمایشی از مهم‌ترین مشکلات مردم در خوی است. 

کد خبر 1253754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha