لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات دولت/ فرصت‌های آینده با عدم‌آگاهی مردم می‌سوزد

آیت الله عبادی گفت: اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده مردم را امیدوار می‌کند اما اگر بد عمل شود و یا مردم در عدم‌آگاهی محبوس بمانند و وسوسه‌های دشمن بتواند مردم را فریب دهد فرصت‌های آینده می‌سوزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی- امروز سه‌شنبه (۲ اسفند) در دیدار با فرماندار قاین با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در هر جایی حرف اصلی را نیروی انسانی می‌زند و اگر در جامعه‌ای آنهایی که کار دستشان است بهترین شما باشند و آنچه که به عنوان سرمایه‌ است ذخیره نشود بلکه صرف حل مشکلات مردم شود وانگهی در تبادل نظرها، احسن قول‌ها شناسایی و بهترین طرح‌ها مصوب شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: اگر این کار محقق شود حیات و زندگی تمام آن برکت خواهد بود.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه رمز موفقیت‌های کار شما هم همین است، تصریح کرد: هماهنگی‌ها در جهت نیروهای باانگیزه و با مشورت و کارشناسی درست مدنظر باشد و با گذشت در راه خیر از سرمایه‌گذاری‌ها دریغ نشود.

 

آیت الله عبادی خواستار استفاده و حداکثر بهره‌برداری از فرصت دولت سیزدهم برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم شد و گفت: اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده مردم را امیدوار می‌کند اما اگر بد عمل شود و یا مردم در عدم آگاهی محبوس بمانند و وسوسه‌های دشمن بتواند مردم را فریب دهد فرصت‌های آینده می‌سوزد.

 

آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قاین

محمد محمدی، فرماندار قاین نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مسکن، آب و اشتغال از مهمترین مسائل مردم در این شهرستان است، گفت: سطح آب مخازن زیرزمینی در  استان پایین است و ۱۴۰ میلیون مترمکعب کسری مخزن در میانگین ۲۰ ساله گذشته است.

 

وی ادامه داد: دشت خضری و نیمبلوک ممنوعه و بحرانی است و آب مهمترین مطالبه مردم روستاهای این شهرستان بود این در حالی است که با هدررفت منابع آبی هم مواجه هستیم.

 

محمدی از کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر قاین با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل ایمیدرو و استاندار خراسان جنوبی در سوم اسفندماه خبر داد و تصریح کرد: این تصفیه‌خانه ۷۰ درصد آب مورد نیاز  فولادسازی را تأمین خواهد کرد.

 

فرماندار قاین بیان کرد: ۹۲۴ میلیارد تومان توسط شرکت فولاد کشور در این پروژه سرمایه‌گذاری شده تا ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ سال بود که محدوده‌ای به اراضی شهر قاین اضافه نشده بود، افزود: ۴۹ هکتار به محدوده شهر قاین برای ساخت مسکن افزوده شد و اکنون شرایط ساخت مسکن ویلایی برای مردم در نهضت ملی مسکن فراهم شده است.

 

محمدی با اشاره به اینکه روند اجرایی احداث پلی‌کلنیک تأمین اجتماعی در قاین آغاز شده است، گفت: دانشکده پرستاری و مامایی مطالبه مردم بود که به دانشکده علوم پزشکی ارتقا یابد که این مهم محقق شده است.

 

فرماندار قاین در پایان عنوان کرد: در حال پیگیری مجوز دانشگاه فرهنگیان در قاین هستیم.

 

 

کد خبر 1253767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha