لزوم کار جهادی در زمینه فعالیت های مهدوی/ جامعه معطر به نام امام زمان سعادتمند می‌شود

حجت‌الاسلام عرب‌پور لزوم کار جهادی در زمینه فعالیت های مهدوی را مورد تاکید قرار داد و گفت: هدف از همه برنامه ها و فعالیت های مهدوی نزدیک شدن جامعه به امام زمان عجل الله تعالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نشست جمعی از فعالان مهدوی، سه شنبه (۲ اسفند) به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان برگزار و برنامه های تدارک دیده شده بحث و بررسی شد.

حجت الاسلام مهدی عرب‌پور، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود عجل الله تعالی استان در این نشست با اشاره به اینکه مخاطب و محتوای فعالیت های مهدوی نباید تکراری باشد؛ بر اهمیت شاد کردن مردم به ویژه در نیمه شعبان تاکید کرد و افزود: دانشگاه ها در خصوص مهدویت باید جهادی کار کنند.

وی با بیان اينکه طرح " یاران موعود" دانش آموزی سال گذشته در ۴۰ مدرسه و امسال در ۶۰ مدرسه با تدریس مهدویت  اجرا شده است؛ افزود: این طرح در دانشگاه ها نیز اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام عرب‌پور با اشاره به اهمیت رسانه و فضای مجازی بر تشکیل کارگروه مربوطه در حوزه مهدویت برای گسترش فعالیت های مهدوی و انعکاس فعالیت های خودجوش مردمی در فضای مجازی تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: هر کس که در زمینه مهدویت فعالیت می کند در واقع شاخه گلی محضر امام زمان عجل الله تقدیم کرده تا افراد به آن حضرت نزدیک شده و جامعه معطر به نام مبارک ایشان شود و چنین جامعه ای سعادتمند می شود.

در ادامه این نشست کانون های مهدویت دانشگاه های شهید باهنر، علوم پزشکی و فرهنگیان برنامه های خود را اعلام کردند.

اطعام مهدوی، توجه به مناطق محروم و روستاها در برگزاری جشن های مهدوی، در نظر گرفتن پیوست های کودکانه در فعالیت های مهدوی، پویش جشن های خانگی نیمه شعبان و...مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 1253834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha