آئین سالگرد شهادت شهید «مقصود نخست» در منزل آن شهید برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار گفت: آئین سالگرد شهادت شهید «مقصود نخست» در منزل آن شهید با مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری انتظار و همراهی عموم مردم شهر آبی بیگلو برگزار شد.

«مریم نخست» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین سالگرد شهادت شهید «مقصود نخست» در منزل آن شهید با مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری انتظار و همراهی عموم مردم شهر آبی بیگلو برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار تصریح کرد: حضور همسنگران آن شهید بزرگوار و روایتگری وقایع دوران دفاع مقدس و چگونگی شهادت آن شهید بخشی از این خاطره گویی بود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: جزخوانی قرآن کریم و هدیه این جزخوانی به روح پرفتوح مقام شهدا از دیگر بخش های معنوی این مراسم بود.

 

نخست عنوان کرد: این یادواره خانگی با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و آشنایی نسل امروز با فداکاری و ایثار شهیدان در دوران دفاع مقدس است تا بتوانیم مروج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار افزود: جهاد شهادت و ایثار همچنان در جامعه جاری است و نوجوانان و جوانان بدانند که در این جنگ فرهنگی باید با سلاح رسانه در برابر دروغ پردازی معاندین ایستاد.

 

نخست ادامه داد: در پایان این مراسم معنوی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهر آبی بیلگو تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 1253855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha