برنامه های حوزه جوانان با رویکرد ایجاد روحیه نشاط اجتماعی اجرا شود

به گفته افشارچی، یکی از رویکردهای اصلی مسئولان افزایش روحیه نشاط اجتماعی در جوانان درتمامی برنامه های حوزه جوانان باشد، چرا که کاری خالی از شور و نشاط باشد نوجوانان و جوانان را جذب نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی_استاندار زنجان_ امروز (2 اسفند‌ماه) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه با تاکید بر ایجاد روحیه نشاط و امید در جوانان افزود : باید یکی از رویکردهای اصلی مسئولان افزایش روحیه نشاط اجتماعی در جوانان درتمامی برنامه های حوزه جوانان باشد چرا که کاری خالی از شور و نشاط باشد نوجوانان و جوانان را جذب نخواهد کرد.  

 


استاندار زنجان یکی از دغدغه های جوانان را اشتغال دانست و گفت ایجاد اشتغال یک کار کلان و تخصصی است و نیاز به دقت عمل دارد. 

 


وی برگزاری استارت آپ های کسب و کار ، حمایت از کارآفرینی و خود اشتغالی را گامی در جهت تولید اشتغال و سرمایه توسط خود جوانان دانست.

 

  
افشارچی در ادامه با مهم دانستن جذب جوانان به سمت اهداف انقلاب و پیشرفت کشور تاکید نمود ؛ گفتگوی جوانان با مسئولین نیاز به دستورالعمل پیچیده ندارد.

 


افشارچی افزود: از مسئولان درخواست دارم با هماهنگی دستگاه های اجرایی برنامه گفتگوی مستقیم با جوانان به طور مستمر برگزار شود، تا با دیدار مستقیم و چهره به چهره مطالبات جوانان شنیده و پاسخ گویی و راهنمایی لازم صورت پذیرد.

کد خبر 1253868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha