۶۳ مرکز نیکوکاری در مساجد ایلام فعالیت دارند

بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد ایلام از نظر اشتغال ایجاد شده و جذب تسهیلات اشتغال جزو رتبه های برتر کشور است، گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، شامگاه (۲ اسفند) در دیدار با استاندار ایلام، ضمن قدردانی از توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام به کمیته امداد استان، گفت: هماهنگی و همدلی مدیران در استان ایلام بی نظیر است.

 

سید مرتضی بختیاری با بیان اینکه ۲۹ هزار و ۱۹۷ خانوار در استان ایلام تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: یک هزار و ۱۲۸ یتیم نیز در این استان از خدمات این نهاد بهره مند هستند و یک هزار و ۱۲۸ یتیم در این استان از حمایت های ۲۰ هزار و ۳۸۶ حامی برخوردارند.

 

وی با اشاره اجرای طرح اکرام در استان ایلام، ابراز کرد: مشارکت مردم استان در اجرای این طرح در سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان بوده است و در ۱۱ ماهه امسال نیز در اجرای این طرح ۲۷ میلیارد تومان بوده است که انتظار می رود این میزان به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

 

رئیس کمیته امداد کشور ابراز کرد: سهم اشتغال استان در سال گذشته ۵ هزار و ۴۹۵ نفر بوده است که عملکرد استان در این حوزه ۶ هزار و ۷۴۵ نفر بوده و تسهیلات در نظر گرفته ۲۴۴ میلیارد و  ۳۰۰ میلیون تومان بوده است که این میزان جذب شده است.

 

وی بیان کرد: در سال جاری سهم اشتغال استان ۸ هزار و ۲۶ فرصت شغلی بوده است که عملکرد یازده ماهه استان در این حوزه ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد و ۴۲۰ میلیارد تومان نیز در این حوزه تسهیلات جذب شده است.


سید مرتضی بختیاری با بیان اینکه ۶۳ مرکز نیکوکاری در مساجد استان ایلام فعالیت دارند، افزود: کمیته امداد ایلام از نظر اشتغال ایجاد شده و جذب تسهیلات اشتغال جزو رتبه های برتر کشور است.


 

وی خاطرنشان کرد: از ۴۵۰ میلیارد تومان حدود ۴۳۰ میلیارد تومان جذب شده است که این میزان نشان از جذب ۹۵ درصدی تسهیلات تبصره ۱۶ را دارد.

کد خبر 1253899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha