ادامه آزار و اذیت صهیونیست ها نسبت به پخش اذان از مسجد «السکسک» در یافا

شهرک نشینان صهیونیستی از پخش اذان از مسجد السکسک در یافا شکایت دارند و مدعی هستند که صدای اذان باعث ناراحتی آنان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الرساله، شهرک نشینان صهیونیستی در شهر یافا به تلاش خود برای محدود کردن مسجد السکسک در این شهر با شکایت مستمر از پخش صدای اذان ادامه می دهند و ادعا می کنند که صدای اذان باعث ناراحتی آنها می شود، زیرا آنها خواستار کاهش آن هستند و این در حالی است که ساکنان اصلی شهر این خواسته ها را رد می کنند.

 

«عمر السکسک»، یکی از اعضای کمیته مردمی، می ‌گوید: «این خواسته‌ ها قدیمی است و ساکنان جدیدی که اخیرا در مجاورت مسجد سکونت داشته‌ اند، از صدای اذان شکایت می‌ کنند و شکایات متعددی را به مجلس شهرداری، پلیس و وزارت محیط زیست ارائه می ‌کنند.

 

وی افزود: آنها در کنار مسجد در ساختمان هایی که تنها چند متر با آن فاصله داشت زندگی می کردند و به همین دلیل شروع به شکایت کردند.

 

وی ادامه داد: «وزارت محیط ‌زیست زمان مشخصی را برای اذان تعیین کرد و ما در این چارچوب کار می ‌کنیم، اما حالا این ساکنان آمدند و تقاضا کردند که صدای اذان بیش از پیش کاهش یابد. پلیس و شهرک نشینان در کنار آنها هستند و هر روز از ما درخواست می ‌کنند تا درباره این مسئله تحقیق کنند.

 

وی گفت: اگر شاکی عرب بود، این قدر حمایت از پلیس و شهرداری را نمی دیدیم.

 

وی تصریح کرد: آنها فشار می آورند که صدای اذان پایین بیاید و ما این موضوع را به کلی رد می کنیم. آنها در مجاورت مسجد زندگی می کردند و با صدا مشکل داشتند، نباید در این منطقه ساکن می شدند و این مشکل آنان است نه ما.

کد خبر 1253943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha