ملاحظات ماه مبارک رمضان  در ایام نوروز رعایت شود

فاطمی با اشاره به اینکه مسجد خانه خدا و ورود به آن آداب و ملاحظاتی دارد گفت: با خلق و خوی نیکو، آداب ورود به مسجد به افراد بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، مهران فاطمی استاندار یزد شب گذشته از مسئولان و خادمان مسجد جامع یزد به عنوان یکی از اماکن مهم گردشگری و مذهبی استان یزد تجلیل و قدردانی کرد.

 

استاندار یزد در این مراسم با اشاره به قرار گرفتن در آستانه نوروز 1401 و حضور گردشگران در این مکان مذهبی گفت: امسال با توجه به تلاقی بهار 1402 و ایام ماه مبارک رمضان امیدواریم شاهد برنامه های خوبی از سوی مسجد جامع برای گردشگران باشیم.

 

وی افزود: امسال با توجه به هجمه های دشمنان علیه ارزش های دینی و انقلاب اسلامی امیدواریم با توان و ظرفیت بیشتری شاهد اجرای برنامه های دینی و فرهنگی با ملاحظات دقیق تر باشیم.

 

فاطمی گفت: امیدواریم امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد اجرای برنامه‌های شایسته و نوآورانه در حریم مسجد جامع باشیم و ملاحظات ماه مبارک رمضان و سایر ملاحظات فرهنگی در حوزه گردشگری نیز رعایت شود.

 

وی در پایان از تشکیل کمیته‌ای با محوریت معاون امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور خادمان مسجد جامع و مجموعه میراث فرهنگی به منظور پیشبرد برنامه‌ها و رعایت ملاحظات دینی و فرهنگی در این مسجد، در نوروز پیش رو خبر داد.

 

کد خبر 1253960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha