اردوهای جهادی ویژه عید نوروز در زنجان اجرا می شود

به گفته سردار طهماسبی، اردوهای جهادی ویژه عید نوروز از اول اسفند ماه سال ١۴٠١ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ برگزار با حضور جهادگران بسیجی و در راستای خدمت رسانی به محرومان اجرا می شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با تشریح عملکرد گروه های جهادی در مناطق محروم استان زنجان اظهار کرد: بسیج به فرمان امام راحل تشکیل شد و در صحنه های جنگ علیه باطل حماسه آفرید و امروز هم این شجره طیبه که همان جهادگران انقلابی هستند در راستای محرومیت زدایی گام برمی دارند.

 

وی غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و خودسازی این قشر را از اهداف تشکیل گروه های جهادی خواند و یادآور شد: در استان زنجان 202 گروه جهادی با 2 هزار و 500 عضو فعال است.

 

سردار طهماسبی به اقدامات جهادگران در عرصه عمران و آبادانی اشارهکرد و گفت: گروه های جهادی در حوزه بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت و سلامت اجتماعی فعالیت دارند.

 

وی به اجرای رزمایش  جهادگران فاطمی(1) با حضور ۲۸۹ گروه جهادی و با مشارکت ۳ هزار جهادگر در حوزه بهداشت، کشاورزی،فرهنگی، اشتغال‌زایی و عمران اشاره کرد و گفت: رزمایش جهادگران فاطمی(۲) نیز با حضور ۳۴۲ گروه‌های جهادی و مشارکت ۳ هزار و ۵۰۰ جهادگر در هفته بسیج نیز برگزار شد.

 

به گفته جانشین فرمانده سپاه استان زنجان، رزمایش جهادگران فاطمی ۳ نیز ۲۲ اسفندماه با تجلیل از جهادگران شاخص در استان زنجان برگزار خواهد شد.

 

سردار طهماسبی ادامه داد: اردوهای جهادی ویژه عید نوروز از اول اسفند ماه سال ١۴٠١ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ برگزار با حضور جهادگران بسیجی و در راستای خدمت رسانی به محرومان اجرا می شود.

کد خبر 1253970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha