سفیر اسپانیا در عراق: عظمت فداکاری امام حسین(ع) باعث روی‌آوردن مردم به این مکان مقدس است

سفیر اسپانیا در عراق پس از تشرف به آستان مقدس حضرت عباس(ع) گفت: عظمت فداکاری‌های امام حسین(ع) و برادرش عباس(ع) باعث شده است که مردم جهان رهسپار این مکان مقدس شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز بین المللی رسانه، پدرو مارتینز، سفیر اسپانیا در عراق به آستان مقدس حضرت عباس(ع) مشرف شد و پروژه‌ها و خدمات ارایه شده به زائران در این آستان را ستود.

 

مارتینز در دیدار با «مصطفی مرتضی آل ضیاء الدین» دبیرکل آستان مقدس حضرت عباس(ع) گفت: بسیار خوشحالم که این تعداد از مردم را می بنیم، آنها این مکان مطهر و مقدس را زیارت می کنند. این مکان مقدس مردم را با دین و مذهب متفاوت دربرمی گیرد. من بسیار تحت تاثیر شهر کربلای معلی و فضای معنوی آن قرار گرفتم.

 

مارتینز افزود: پیش از این از حکایت جانفشانی ها و فداکاری های امام حسین(ع) و برادرش حضرت عباس(ع) به منظور حمایت از اصول انسانی مطلع شده است. عظمت این فداکاری ها باعث می شود که مردم از مناطق مختلف جهان به مکان مقدس رهسپار شوند.

 

سفیر اسپانیا در عراق در پایان گرمی استقبال دست اندرکاران آستان مقدس عباسی را ستود. همچنین وی قابلیت‌های این آستان را که به افزودن حسن زیبایی به این مکان تاریخی  و خدمات ارایه شده به زائران کمک کرده است، تحسین کرد.

کد خبر 1254042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha