۴۵۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان ایلام جذب شده است

بختیاری با بیان اینکه بانکها از مهم ترین همراهان امداد در زمینه توانمندسازی مددجویان هستند، گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان ایلام جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سید مرتضی بختیاری  ظهر امروز(۳ اسفند) در جشن اشتغال مددجویان کمیته امداد  استان ایلام، اظهار کرد:جذب ۴۵۰ میلیارد تومان در حوزه اشتغال ایلام نشانه همدلی و همراهی مسئولان این استان است.

 

وی با بیان اینکه با توجه به جذب حداکثری تسهیلات اشتغال استان،امسال سهم این استان بیشتر خواهد شد، گفت: اشتغال آفرینی در کمیته امداد فرایند منظم و برنامه ریزی شده است که با تجربیات گرانسنگ امداد منجر به خوداتکایی مددجویان می شود.

 

رئیس کمیته امداد کشور بیان کرد: توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات از تأکیدات مقام معظم رهبری برای کمیته امداد و خانواده های مددجو است.

 

وی بیان کرد: گسترده شدن خدمات اشتغال زایی امداد با اتکا به تجربیات چهل ساله نشان دهنده این است که امداد از حوزه حمایتی عبور کرده است.

 

بختیاری یادآور شد: امداد در حوزه مسکن نیز خدمات مهمی ارایه داده و در این زمینه چهل هزار واحد مسکونی برای مددجویان مناطق محروم و روستایی با همکاری بسیج سازندگی در دست اقدام است.

 

رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه با توجه به حمایت امداد از ۲۵۰ نخبه این موضوع نشان از استعدادهای بزرگ در بین مردم این استان است، ابراز کرد: با توجه به توافق صورت گرفته با دولت محترم در سال آینده با جهش خوب در برنامه های اشتغال، حدود نیمی از طرحهای اشتغال امداد برای نیازمندان غیرمددجو دهک های یک تا پنج خواهد بود.

 

استاندار ایلام نیز در این آیین گفت:گروههای گوناگون جامعه خدمات گرانسنگ امداد را لمس کرده اند و افتخار این خدمت رسانی شامل امداد شده است.

 

حسن بهرام نیا افزود: توانمندسازی ۲ هزار خانواده مددجو برگ زرین دیگری از خدمات کمیته امداد ایلام است.در ۴۴ سال گذشته هر ساله شاهد توانمندسازی تعداد زیادی از مددجویان هستیم که این از برکات مهم نظام اسلامی است.

 

وی گفت: کمیته امداد ایلام امسال با اجرای بیش از ۶ هزار شغل مقام دوم کشور را کسب کرده و استان ایلام در مجموع رتبه نخست کشور و در مسکن ملی نیز رتبه شش کشور را بدست آورده است.

 

استاندار ایلام ابراز کرد: با توجه به اینکه اشتغال، مسکن و ازدواج سه نیاز مهم مردم این امداد خوشبختانه در هر سه مورد ورود موفقیت آمیز داشته است.

کد خبر 1254071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha