اطلس ظهور روایتی از ارتباط جهانیان با امام زمان(عج) در کربلا معلی

شفیق با اعلام خبر برپایی پنجمین نمایشگاه مهدویت و ظهور با هدف تبیین گفتمان انتظار در کربلای معلی با همت کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج گفت: اطلس ظهور روایتی از ارتباط جهانیان با امام زمان(عج) در کربلا معلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، محمود شفیق طی نشست مطبوعاتی که چهارشنبه 3 اسفند در مجتمع مهدیون برگزار شد گفت: نمایشگاه تجسمی معرفتی مهدویت و ظهور همزمان با عید سعید نیمه شعبان در کربلای معلی برپا می شود.

 

مدیرمجتمع بین المللی مهدیون افزود: پنجمین نمایشگاه مهدویت و ظهور با هدف تبیین گفتمان انتظار در کربلای معلی برپا می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه بخشی به ابعاد رخدادهایی مانند خیبر، فدک، سقیفه، دوران غیبت و انتظار اظهار کرد: نمایشگاه مهدویت و ظهور با مهندسی دعای ندبه با هدف روایت انتظار برنامه ریزی شده است.

 

 

وی اظهار کرد: بیان هنری و تجسمی سیر تاریخی این نمایشگاه به واقع اطلس ظهوری برای بیان روایتی از ارتباط تمام جهان با امام مهدی(عج) است.

 

به گفته وی، این ماکت نمایشگاهی درخت شجره طیبه، درخت شجره ملعونه، میراث انبیاء، گهواره امام عصر(عج)، بازسازی واقعه عاشورا، روایت خط سبز مهدوی و خط شور حسینی را بیان می کند.

 

شفیق توضیح داد: این نمایشگاه از 12 اسفند تا 19 اسفند در میدان پرچم شهر کربلا در کنار یک نمایشگاه فرهنگ دیگر به ابعاد پنج در 2 متر برپا می شود.

 

مدیر مجتمع بین المللی مهدیون خاطرنشان کرد: مجموعه نمایشگاهی با حضور کشورهایی همچون پاکستان، یمن، سوریه به ابعاد سه هزار متر مربع برپا است که یک هزار متر مربع آن به نمایشگاه مهدویت و ظهور اختصاص دارد.

 

 

کد خبر 1254082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha