ایران مقتدر به جمعیت جوان نیاز دارد

بخشدار مرکزی قرچک گفت: ایران مقتدر به جمعیت جوان نیاز دارد، کشوری که از نیروی کار جوان و ‌با نشاط برخوردار است قطعا به همان میزان شور و نشاط جوانی از خلاقیت، تحرک و اقتدار بیشتر بهره‌مند می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی قرچک در همایش تجلیل از بانوان باردار روستاهای شهرستان قرچک که صبح امروز پنجشنبه(۴ اسفندماه) برگزار شد، اظهار داشت: موضوع جوانی جمعیت از چنان اهمیتی برخوردار است که رهبر معظم انقلاب بارها به آن تأکید داشته‌اند، این وعده قطعی خداوند است که روزی هر فرزند با به دنیا آمدن آن همراه خواهد شد.
وی افزود: امروز همه وظیفه دارند تا در کنار رفع مشکلات اقتصادی خانواده‌ها، به موضوع فرهنگ سازی فرزندآوری و گذر از پیری و کهولت سن جامعه ورود جدی داشته و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ارائه مشوق به خانواده‌ها و به ویژه زوج‌های جوان را به فرزند آوری ترغیب و تشویق کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در راستای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشوق‌های بسیار مناسبی را در نظر گرفته که با اطلاع رسانی دقیق از این تسهیلات، می‌توان خانواده‌ها را برای فرزند آوری تشویق کرد.
وی اعلام کرد: دولت در راستای حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مشوق‌های بسیار مناسبی را در نظر گرفته که با اطلاع رسانی دقیق از این تسهیلات، می‌توان خانواده‌ها را برای فرزند آوری تشویق کرد.
قیصر پناه ادامه داد: امروز فرزندآوری به عنوان یک تکلیف برای کشور محسوب می‌شود و اگر امروز برای جوانی جامعه فکری اندیشیده نشود، قطعا فردای ایران با جمعیتی مسن روبرو خواهد بود.
همایش تجلیل از ۶۰ بانوی باردار روستاهای قشلاق اول، قشلاق دوم و داود آباد از توابع بخش مرکزی قرچک با عنوان هر فرزند، هدیه‌ای از بهشت به همت بخشداری، بسیج خواهران حوزه باقرآباد و دهیاران در این شهرستان برگزار شد.
گفتنی است، در پایان این مراسم که با برگزاری کارگاه آموزشی با حضور روانشناس کودک و مادر، ویزیت رایگان توسط پزشک و مولودی خوانی انجام شد، از بانوان باردار با اهدا بسته‌ لوازم مورد نیاز نوزادان به ارزش ۱۰ میلیون ریال قدردانی شد.

کد خبر 1254118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha