دانشگاه ها ظرفیتی بزرگ برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر هستند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با تاکید به اینکه امروز برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر باید در گام اول خوب یاد بگیریم، گفت: دانشگاه ها ظرفیتی بزرگ برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا در دیدار با مسوول نهاد رهبری دانشگاه های لرستان، اظهار داشت: همراهی و مشارکت نهادها،دانشگاه ها و ادارات و … جهت ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به راهکارهای امر به معروف و نهی از منکر  در دانشگاه ها، افزود: تشکیل ستاد یا شوراهای ویژه دانشجویی، ارایه مقاله و پایان نامه دانشجویی به سمت موضوع امر به معروف و نهی از منکر و طرح و پیشنهاد واحد درسی امر به معروف ‌و نهی از منکر در مباحث آموزشی جهت ترویج و نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی بیان کرد: ایجاد مسابقات علمی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، از دیگر مواردی است که جهت ترویج این فریضتین بایدمورد توجه قرار گیرد،

 

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری می فرماید؛ امر به معروف و نهی از منکر یاد گرفتن است و امروز برای ترویج این فریضتین باید تلاش کنید خوب یاد بگیریم.

 

وی با بیان اینکه در برنامه های آموزشی باید از توان مربیان توانمند بهره گرفت، اذعان داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر دوره های آموزشی را به صورت رایگان برای اقشار مختلف جامعه برگزار می کند.

 

حجت الاسلام مهدوی نیا افزود: با همکاری دانشگاه ها این دوره های آموزشی برای اساتید و کارکنان در قالب دوره های ضمن خدمت برگزار می شود.

 

وی با اشاره به فراهم بودن ظرفیت لازم جهت برگزاری این دوره های آموزشی برای دانشجویان، بیان کرد: این دوره های آموزشی زمینه ای برای بهره برداری دانشجویان از مطالب مفید این دوره هاست.

کد خبر 1254150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha