تئاتر زمینه‌ساز حضور معلولان در جامعه است

سلگی گفت: تئاتر زمینه‌ساز حضور معلولان در جامعه است و امیدواریم مسئولان زمینه‌ساز پویایی، رشد و تعالی معلولان در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، روح‌الله سلگی-معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران- امروز(۴اسفند) در آیین اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین که به میزبانی استان مازندران در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امام حسین (ع) با شهادت خود و یارانش برای بشریت معیار حق و تمایز از باطل را مشخص کرد و در تاریخ درس عزت و آزادگی را به ودیعه گذاشت.

 

وی به پیوند ایرانیان با هنرنمایشی قبل و بعد از اسلام اشاره کرد و گفت: هنرمندانی که باوجود معلولیت در این جشنواره هنرنمایی و پیام جامعه بهزیستی را تبیین می‌کنند به‌راستی درس اراده و خودباوری را به جامعه منتقل می‌کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: تئاتر، نمایش و هنر از گذشته با ایرانیان بوده و هنرمندانی که شادی، درد و رنج جامعه را در کنار بیان آداب‌ورسوم با هنرنمایی خود به نمایش می‌گذارند، برای ما ارزشمند هستند.

 

سلگی خاطرنشان کرد: هنر تعزیه پیام عدالت‌خواهانه امام حسین (ع) را در قالب نمایش نشان داده است و ایرانیان از گذشته‌ی دور تمام هنر خود را در قالب تعزیه به نمایش گذاشته و پیام رسای عدالت‌خواهانه و آزادی‌خواهانه اباعبدالله الحسین (ع) را با نمایش تبیین و ماندگار کرده‌اند.

 

وی افزود: هنر نمایش و تئاتر بسیار ارزشمند است و پیام شما هنرمندان دارای معلولیت این است که معلولیت، محدودیت نیست و ما توان رسیدن به پیچیده‌ترین حرفه‌ها راداریم که تئاتر سمبل هنر است.

 

 سلگی خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان دارای معلولیت در چنین گردهمایی‌هایی این پیام را به مسئولان می‌رساند که باید بسترهای تعالی، رشد و حضور درخشان شما در جامعه را فراهم کنند.

 

وی یادآور شد: خوشحالیم که در استان مازندران میزبان هنرمندان دارای معلولیت بودیم و مفتخریم که زمینه‌های رشد و تعالی برای معلولان توسط مسئولان فراهم شود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: با تمام قوت در خدمت جامعه‌ی بزرگ بهزیستی خواهیم بود و تلاش برای رفع دغدغه‌های این خانواده‌ی بزرگ در دستور کار است.

کد خبر 1254206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha