برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه ویژه دهه مهدویت در لرستان

حجت الاسلام چراغی، گفت: بیش از ۳۰ برنامه شاخص در مناطق مختلف شهری و روستایی استان لرستان با هدف ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(4اسفند)، در جلسه شورای سیاستگذاری، هماهنگی و پشتیبانی فعالیت های مهدوی استان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: نگاه به مهدویت در جامعه باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) لرستان مهدویت را فرصتی ارزشمند برای ترویج و تبیین فرهنگ مهدوی در جامعه خواند و افزود: در این راستا باید از همه ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای استفاده شود.

 

وی در ادامه عنوان کرد: تولید، انتشار وانتقال مفاهیم و محتوای مهدوی از راهکارهای اثرگذار در تبیین و ترویج مهدویت در جامعه به ویزه بین نسل امروز است.

 

حجت الاسلام چراغی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در دهه مهدویت، بیان کرد: بیش از ۳۰ برنامه شاخص در مناطق مختلف شهری و روستایی استان لرستان برگزار می شود.

 

وی کاشت ۳۱۳ نهال، برگزاری کارگاه‌های بصیرتی، مسابقات فرهنگی ورزشی، جشن در مدارس و برگزاری دعای ندبه را از مهم‌ترین برنامه‌های نیمه شعبان در لرستان عنوان کرد.

کد خبر 1254212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha