آخرین وضعیت وزیر ورزش و سایر مصدومان حادثه سقوط بالگرد/حال عمومی همه مساعد  است

دکتر صابری آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان در شهرستان بافت را تشریح و اعلام کرد: درباره هیچیک از مصدومان نگرانی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دکتر سیدمحمد صابری، صبح جمعه (۵ اسفند) آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهان در شهرستان بافت را تشریح و اعلام کرد: درباره هیچیک از مصدومان نگرانی وجود ندارد.

 

 

رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی کرمان افزود: از ۱۸ مصدوم منتقل شده به بیمارستان شهید باهنر کرمان، دو مصدوم دیشب با حال عمومی خوب و مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم صبح امروز ترخیص شدند.

 

 

وی با اشاره به اینکه ۱۵ نفر دیگر بستری و تحت نظر هستند؛ گفت: در خصوص مدیران کل استان های تهران و آذربایجان شرقی هم که دیشب وضعیت هوشیاری پایین داشتند امروز کاملاً هوشیار هستند و صحبت کردند و نیاز به اقدامات تکمیلی درمان دارند.

 

 

دکتر صابری اظهار کرد: شخص وزیر و مدیرکل کرمان کماکان وضعیت دیشب را دارند و هوشیاری آنان حدود ۸ و ۹ است اما جای نگرانی نیست و به مرور بهبودی حاصل می شود و اما درباره سایر مصدومان که شکستگی اندام و دنده ها و... داشتند حال عمومی همه مساعد است و بنده با همه آنان ملاقات و صحبت کردم و جای نگرانی نیست.

 

 

وی با اشاره به اینکه برخی مصدومان نیاز به عمل جراحی دارند که همکاران ما از صبح امروز شروع کردند و به مرور درمان تکمیل می شود تا همه مصدومان با حال خوب ترخیص شوند‌؛ گفت: حال نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه هم بسیار مطلوب و مناسب است.

 

 

دکتر صابری تاکید کرد: با وجود اینکه هواپیمای اورژانس هم دیشب به کرمان اعزام و در فرودگاه مستقر شده اما نیاز به انتقال هیچیک از مصدومان به تهران نیست زیرا همه امکانات درمانی و پزشکان متخصص در بیمارستان شهید باهنر کرمان حضور دارند و مصدومان اقدامات لازم را دریافت می کنند و ان شاءالله با حال عمومی خوب به آغوش خانواده ها برمی گردند.

کد خبر 1254264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha