درخواست مفتی عمان از مسلمانان برای ایستادن در کنار مقاومت فلسطین

مفتی کل فلسطین از ملت خواست تا همه توان خود را برای مقابله با تجاوزگری اشغالگران اسرائیل به کار بگیرند و ملت های مسلمانان را به پشتیبانی از مقاومت دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شیخ احمد الخلیلی، مفتی عمان در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: اقدامات تجاوزانه رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی و نوار غزه، ملت فلسطین  را ملزم می کند که با یک دل که به خداوند پیوند خورده است، با این تجاوزات مقابله کنند و تمام توان خود را برای توقف بی عدالتی و دفع تجاوز به کار بگیرند.

 

وی افزود: همه ملت‌های مسلمان باید پشت مقاومت شرافتمدانه بایستند تا ملت فلسطین تا بتواند همه حقوق سلب شده خود را بازپس گیرد و همه سرزمین خود را بازگرداند و بتواند همه مقدسات خود پاک و حفظ کند. خداوند پشتیبان کسانی است که او را یاری می کنند.

 

این پیام الخلیلی پس از شهادت 11 فلسطینی در نتیجه گلوله های اشغالگران در شهر نابلس کرانه باختری داده شد.

کشورهای حوزه خلیج فارس یورش اشغالگران به شهر نابلس را محکوم و اعلام کردند که این اقدام نقض آشکار قانون بین الملل و ادامه جنایت های هدفمند علیه ملت فلسطین است.

 

این کشورها در بیانیه های جداگانه از جامعه بین الملل خواستند تا از ملت فلسطین حمایت کند و حملات اسرائیل را که به افزایش درگیری در منطقه دامن می زند، متوقف کند.

کد خبر 1254297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha