فلسطین خط مقدم و سنگر اول جهان اسلام است

حجت الاسلام راوند گفت: فلسطین خط مقدم و سنگر اول جهان اسلام است و ان شاالله به زودی جشن نابودی اسرائیل رو خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۵ اسفندماه) حجت الاسلام راوند در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: ماه مبارک شعبان ماه رسول خدا (ص) و ماه تقسیم رزق های معنوی است و به روزه گرفتن در این ماه تاکید ویژه ای شده است.

امام جمعه موقت رودبار جنوب افزود: امام حسین (ع) در مقابل حکومت ظالم و فاسد بنی امیه نمی توانست سکوت کند و می فرمود؛ کسی در مقابل ظلم سکوت کند با ظالمین محشور می شود.

وی بیان کرد: هر گاه مردم امر به معروف و نهی از منکر را رها کنند انسان های بدکار بر جامعه حاکم می شوند و بهترین امت ها کسانی هستند که امر به معروف می کنند.

حجت الاسلام راوند ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از امر به معروف به عنوان واجب فراموش شده یاد می کنند.

خطیب موقت نماز جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند جانشینان رسول خدا (ص) در روی زمین هستند ، کسانی که با دل و زبان خود نهی از منکر نمی کنند مانند مردگانی در میان انسان های زنده هستند.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم جامعه اصلاح شود باید از خودمان شروع کنیم و اگر می خواهیم حرفمان تاثیر گذار باشد اول خود ما باید عامل به کارهای خیر شویم.

حجت الاسلام راوند ضمن تبریک روز پاسدار، عنوان کرد: پاسداری از انقلاب و اسلام یک افتخار بزرگ است و به همین دلیل حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛ کاش من یک پاسدار بودم.

امام جمعه موقت رودبار جنوب ضمن گرامیداشت هفته امور تربیتی، بیان کرد: شرکت نوجوانان و جوانان‌ در مراسمات معنوی مانند اعتکاف نشان از رشد دین گرایی جوانان است.

وی تصریح کرد: فلسطین خط مقدم و سنگر اول جهان اسلام است و ان شاالله به زودی جشن نابودی اسرائیل رو خواهیم گرفت.

حجت الاسلام راوند ضمن تشکر از قوه قضائیه به دلیل اعدام سرکرده گروهک تروریستی تندر، گفت: این گروهک تروریستی جنایات زیادی مانند انفجار حسینیه رهپویان وصال و شهادت ۱۴ نفر از هموطنان را انجام دادند.

کد خبر 1254309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha