امروز انقلاب اسلامی مایه امتحان جامعه بشری است

حجت‌الاسلام فاطمی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به دلیل موفقیت در عرصه های مختلف مایه امتحان جامعه بشری است، گفت: نباید اشتباهات افراد را به پای انقلاب گذاشت و خدشه ای در اعتقادات ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاریشبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه ۵ بهمن) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (علیه السلام)، گفت: ایشان عاقبت بخیری را در گرو پیروی از خط فکری صحیح می دانند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به دلیل موفقیت در عرصه های مختلف مایه امتحان جامعه بشری است، افزود: نباید اشتباهات افراد را به پای انقلاب گذاشت و خدشه ای در اعتقادات ایجاد کرد.

 

وی با تبریک سالروز ولادت امام سجاد(ع)، اظهار کرد: ایشان دارای صلابت و معنویت بسیاری بودند که همواره از مستمندان ‌و فقرا دست گیری می کردند و حاجت همه گرفتاران را اجابت می کرد.

 

حجت‌الاسلام فاطمی با تاکید بر اینکه مسئولان دلسوز بسیاری‌ در انقلاب اسلامی به مردم خدمت کرده اند، تصریح کرد: دعای خیر مردم همواره بدرقه راه مسئولان پرتلاش و ساعی ایران اسلامی است که پیشرفت و آبادانی را برای سرزمین مان به ارمغان می آورند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به بارش برف اخیر و ایجاد مشکلات برای مردم استان، خاطرنشان کرد: با همکاری مسئولان دولتی و همه نهادها و ارگان‌ها مشکلات مردم رفع شده که امید است این خدمت رسانی مستمر باشد.

 

کد خبر 1254325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha