آغاز عملیات احداث میعادسرای فرهنگی و تربیتی شهید خرازی در شهر دارخوین شادگان

عملیات اجرایی احداث میعاد‌سرای فرهنگی و تربیتی شهید خرازی شهر دارخوین شادگان، با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و مسئولان لشکری و کشوری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، محمد اسلامی، امروز جمعه (۵ اسفند) در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث میعاد‌سرای فرهنگی و تربیتی شهید خرازی شهر دارخوین شادگان، با بیان اینکه این میعادسرا که در آن سبک زندگی، سیره و منش شهدا شکل گرفته برای میزبانی از زائران راهیان نور به عنوان یکی از یادمان‌های زیارتی احداث می‌شود، اظهار کرد: این میعادسرا در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار و با مشارکت سازمان انرژی اتمی کشور احداث خواهد شد.

 

مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، افزود: با توجه به اینکه مکتب شهیدان باید مکتب جاری بر مدیریت امور عمومی و اجرایی باشد لذا با مشارکت لشکر امام حسین (ع) اصفهان امروز در این منطقه کلنگ ساخت میعادگاه فرهنگی تربیتی شهید خرازی به زمین زده می‌شود.

 

وی با اشاره به آغاز طرح‌های سازمان ملل و آژانس اتمی به نام کارون یک و کارون ۲، تصریح کرد: دشمن سعی داشت فعالیت‌ها را تعطیل کند و یا این فعالیت‌ها با مشارکت خارجی‌ها انجام شود، اما با اعتماد به ظرفیت عظیم مهندسان، محققان و دانشمندان و همچنین صنایع داخلی کشور کار با موفقیت ادامه پیدا کرد.

 

اسلامی، خاطر نشان کرد: امروز در نقطه عروج شهدا و با سرمایه داخلی عملیات تجهیز کارگاه این میعادسرای فرهنگی و تربیتی شروع شد.

 

وی یاد آور شد: اکنون در حال عقد قرارداد با صنایع داخلی هستیم تا یک نیروگاه تمام عیار ایرانی بر اساس استانداردهای بین المللی به دست نیروی داخلی احداث شود.

 

کد خبر 1254335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha