انقلاب را پابرهنه‌ها حفظ کردند/ کرسی مسئولان از برکت نظام است

حجت الاسلام جوادی با تأکید بر حضور علما در خط مقدم جهاد تبیین گفت: مسئولان باید قدر نظام و مردم را بدانند زیرا انقلاب اسلامی به برکت پابرهنه‌ها به پیروزی رسید و اگر این نظام نبود؛ مسئولان مقام امروز را نداشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان اظهار کرد: گاه برخی افراد غیر متدین دارای تمکن مالی بوده، اما افراد متدین دچار مشکلات مالی هستند در حالی که این سنت استدراج است که گاه فردی بسیار بالا می رود، اما مانند فواره یک باره سرنگون می شود.

امام جمعه موقت همدان افزود: بالیدن به فرزند و مال و نعمت ها درست نیست بلکه باید در ازای هر کدام از آنها شکر و طاعت پروردگار را به جای آورد.

حجت الاسلام جوادی، با توجه به سخنان رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان بیان کرد: امروز جهاد تبیین وظیفه همه است و علما باید در خط مقدم این نبرد باشند و مردم هم در خط دوم و سوم قرار دارند.

وی خطاب به نمازگزاران تصریح کرد: قدر این نظام مقدس را بدانید زیرا امانت بیش از 250 هزار نفر است که دیده از جهان بربسته اند و مانند مردم زمان حضرت موسی(ع) نشویم که گفتند: «دینت برای خودت؛ ما عدس و سیر و پیاز و از این چیزها می خواهیم».

امام جمعه موقت همدان گفت: آیا دین را با این عوض می کنید که ماندگار نیست؟ به مسئولان هم از رده های بالا تا پایین اعلام می کنم که قدر نظام و این جهان بزرگ را که لطف خداوند است بدانید که اگر این نظام نبود؛ شما در این کرسی و جایگاه نبودید.

حجت الاسلام جوادی با بیان اینکه مسئولان باید قدر مردم را بدانند؛ نبودند خاطر نشان کرد: اگر همین پابرهنه ها که با سختی زندگی می کنند و نمی توانند ماهی یک کیلو گوشت بخرند؛ نبودند امروز شما در بیغوله بودید و به مقام نمی رسیدید و 22 بهمن شما را بالا برد.

پایان پیام/  

کد خبر 1254342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha