جهاد تبیین مهمترین اقدام فرهنگی سپاه پاسداران است

حجت الاسلام رضوی اردکانی گفت: ایجاد تحول بزرگ در جوانان، ممهترین کار فرهنگی سپاه پاسداران است که با انجام جهاد تبین محقق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی، امروز جمعه (5 اسفند) در خطبه های نماز جمعه شیراز با گرامیداشت میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز «پاسدار» گفت: اقتدار و دوام امروز ما نتیجه تلاش پاسدارانی است که  از زمان جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس تا کنون در صحنه های مختلف در میدان بوده اند.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: سپاه پاسداران همواره بازوی توانمند انقلاب اسلامی بوده در صحنه های انقلاب اسلامی است و پیشگام بوده است.

وی تصریح کرد: ایجاد تحول بزرگ در جوانان، ممهترین کار فرهنگی سپاه پاسداران است که با انجام جهاد تبین محقق شده است.

وی  با اشار به مشکلات جامعه هم اظهار کرد: از مسئولان می خواهیم تا با افزایش تولید، وحدت و همدلی به رسیدگی به مشکلات اقتصادی جامعه بپردازند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز به محکومیت جمشهید شارمهد، سر کرده گروهک تروریستی «تندر» هم اشاره کرد و گفت: برخی در رسانه های بیگانه به طرفداری از افرادی که دستانشان به خون زنان و مردان بی گناه آلوده است، می پردازند که این کار نماد و نشانه حقارت این افراد است.

 

 

 

کد خبر 1254343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha