جهاد تبیین مردم را دلگرم می کند/ سیطره دلار در چرخه اقتصادی به معنای سلطه نظام چپاول جهانی است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین به عنوان رسالتی برعهده علما، ائمه مساجد گفت: سیطره دلار در چرخه اقتصادی به معنای بردگی و سلطه نظام چپاول جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه 5 اسفند با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: انقلاب اسلامی با هدف خارج شدن این مردم از سلطه نظام چپاول جهانی رقم خود و امروز به واسطه سیطره دلار در حوزه اقتصادی نشان دهنده رشد نقش استکبار را نشان می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: تا زمانی که عقیم سازی دلار محقق نشود، مولدسازی اقتصاد و استلال محقق نمی شود.

 

به گفته وی، اقتصاد را باید با سیاست تثبیت از وابستگی به دلار نشان داد ؛ بدون تثبیت نرخ ارز، مارپیچ تورم معیشت مردم را می بلعد.

 

وی حماسه آفرینی و خدمت های متعدد سپاه پاسداران انقلاب نشان می دهد که آنان فراتر و گسترده از یک نهاد انقلاب عمل کردند که مصادف با سالروز پاسدار و میلاد حضرت امام حسین(ع) این روز را بر آنان تبریک عرض می کنیم.

 

وی اظهار کرد: پاسداری از ارزش های الهی و انقلاب اسلامی یکی از مهمترین شاخصه پاسداران است؛ آنان امید مظلومان جهان هستند و دلاوردی آنان خواب آرام را از استکبارگران گرفته است.

 

خطیب نمازجمعه کرج تصریح کرد: حضرت امام حسین(ع) با بهره مندی از جهاد تبیین در مسیر مقابله با استکبار و تزویر معاویه و بزید رفتار کردند و امروز نیز عالمان دین باید بدانند که سکوت آنان در برابر زورگویان نتایج خطرناکی دارد.

 

وی اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب در سخنان اخیر خود، علما فارغ از مسئولیتهای دولتی را ملزم به جهاد تبیین معرفی کردند و گفتند که معلمان، اساتید، امامان مساجد وظیفه دارند سنگر جهاد تبیین را جدی بگیرند.

 

وی ادامه داد: هدف دشمن از این فشار حداکثری، کاهش تاب آوری مردم است که آنان به اهداف خود نرسند؛ امروز با توجه به خرابی وضعیت ساختارهای اقتصادی در بعضی نقاط، این عظم و اراده حضور مردم انقلابی است که دشمنان را شکست داده است.

 

امام جمعه کرج توضیح داد: مشکلات معیشتی وجود دارد ولی عده با هدف کمک به اهداف دشمن برای آتش دشمن هیزم تهیه می کنند.

 

حسینی همدانی بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب سال جاری را با عنوان سال تولید نامیدند که این مهم ضرورت تولید و اشتغال جوانان را به عنوان یکی از فرامین اقتصادی در جریان تولید نشان می دهد.

 

جشن های نیمه شعبان امیدآفرینی و نشاط را در جامعه تبیین می کند

 

خطیب نمازجمعه کرج در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: جشن های نیمه شعبان امیدآفرینی و نشاط را در جامعه تبیین می کند.

 

نماینده ولی فقیه در البرز در پایان اظهار کرد: امروز تربیت اسلامی دانش آموزان در چارچوب تراز انقلاب اسلامی از جایگاه علمی، اخلاقی، تعاملات اجتماعی و تعهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این مسیر معلمان نقش ویژه ای دارند.

 

کد خبر 1254344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha