پاسداران بازوان مسلّح انقلاب و طلایه‌داران یک ارتش مکتبی و مردمی هستند

فرماندار آران و بیدگل گفت: پاسداران بازوان مسلّح انقلاب و طلایه‌داران یک ارتش مکتبی و مردمی هستند که از هیچ کوششی در مسیر رشد و اعتلای جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده‌اند.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: سوم شعبان سالروز ولادت امامی است که در راه عدالت‌گستری و ترویج آموزه‌های دینی با اهل بیت خود، مظهر عزت و آموزگار شهادت بود و حماسه بزرگ عاشورا و حدیث مقاومت را در قلب تاریخ آفرید.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به نامگذاری این روز به عنوان روز پاسدار افزود: پاسداران بازوان مسلّح انقلاب و طلایه‌داران یک ارتش مکتبی و مردمی هستند و روز پاسدار و جانباز روز قدردانی از رشادت‌ها و سلحشوری دلاورمردانی است که از هیچ کوششی در مسیر رشد و اعتلای جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده‌اند.

 

رضایی تصریح کرد: روز پاسدار، روز تجلی پاسداری از اسلام ناب محمدی و تبلور حراست از اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

 

فرماندار آران و بیدگل با گرامیداشت نام و یاد تمام شهدا و پاسداران شهید به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: شهید سلیمانی با عشق و ولایت مداری و تبعیت از سیره اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) در برابر توطئه های معاندان ایستاد و در عمل ثابت کرد که حق بر باطل پیروز است.

 

رضایی افزود: سربلندی و امنیت امروز انقلاب اسلامی مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ایثارگران، جانبازان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با روحیه ایثار و فداکاری و با الهام از فرهنگ عاشورایی از ایران اسلامی دفاع کرده‌ و خطرها را به جان خریده‌اند.

کد خبر 1254350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha