دبیرخانه چهارمین جشنواره محصولات فرهنگی فیروزه در خوزستان آغاز به کار کرد

دبیرخانه چهارمین جشنواره فیروزه در استان خوزستان همزمان با هشتمین دوره این جشنواره در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

مجید منادی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، از آغاز به کار دبیرخانه چهارمین جشنواره محصولات فرهنگی فیروزه در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره همزمان با هشتمین دوره این جشنواره در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، افزود: از آنجایی که یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان فرهنگی کشور حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی است، باید با شناسایی هنرمندان و صنعتگران گمنام و نوپا نسبت به حمایت و گسترش این محصولات در بین مردم جامعه تلاش کنیم.

 

وی اضافه کرد: این دوره از جشنواره با سه رویکرد ایده‌های استارتاپی، کسب وکارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده و فعال در دو مرحله تعیین برگزیدگان استانی و در ادامه تعیین و تقدیر برگزیدگان ملی برگزار خواهد شد.

 

منادی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره ملی فیروزه اعلام کرد: علاقه‌مندان و فعالان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در سامانه مربوط به جشنواره بارگزاری کنند.

 

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قصد دارد ضمن آشنایی با توانمندی‌های موسسات و مجموعه‌های فرهنگی به زودی برخی برنامه‌های جانبی آموزشی و توانمندسازی را برگزار کند.

 

کد خبر 1254357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha