تحصن ملت فلسطین با عنوان«نابلس،مقاومت ادامه دارد» در حمایت از مردم نابلس+ عکس

جنبش جهاد اسلامی سلسله تحصن‌هایی را با عنوان «نابلس، مقاومت ادامه دارد» در همبستگی با مردم نابلس و حمایت از آنها در غزه برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی امروز(جمعه پنجم اسفند)  با نام «نابلس مقاومت ادامه دارد» سلسله تحصن هایی را برای همبستگی با شهدای شهر نابلس و مقاومت کرانه باختری با مشارکت فرماندهان و اعضای جهاد اسلامی، نمایندگان جناح ها و مردم فلسطین در برابر مقر صلیب سرخ در نوار غزه برگزار کرد.

 

طارق عزالدین از مسئولان جهاد اسلامی گفت: مقاومت فلسطین و در رأس آن سرایا القدس، هرگز مقاومت کرانه باختری را رها نمی کند. ملت دربرابر دشمن جنایتکار متحد هستند.

 

عزالدین گفت: ما امروز آمدیم تا صدای مقاومت، صدای جهاد و سلاح را بلند کنیم و پیام‌مان را در جهاد اسلامی و سرایا القدس و همه مقاومت به مردم و مقاومت خود در کرانه باختری برسانیم.

 

وی ادامه داد: پیام امروز به ساکنان قهرمان نابلس که فرماندهان، مجاهدان و شهدا را تقدیم کرد، این است که فرماندهان فلسطین که عنوان مقاومت شریف بودند، به نمادی برای فرزندان ملت ما و مقاومت ما تبدیل شدند. پیام و فرامین شما و صدای گلوله هایتان دربرابر اشغالگران  با آب طلا نوشته شده است. شما هرگز عقب نشینی نمی کنید، تسلیم نمی شوید و ثابت قدم باقی می مانند.

 

عزالدین تاکید کرد: مقاومت در غزه و در رأس آن سرایا القدس هرگز کرانه باختری را رها نمی کند، بلکه حرف خود را در دفاع از الاقصی و ملت فلسطین خواهد گفت. گردان های مقاومت در کرانه باختری روز به روز درحال گسترش است تا به جنایت های اشغالگران پاسخ دهد. این جنایت ها هرگز اراده شان را خدشه دار نمی کند.

 

داوود شهاب، مسئول دفتر رسانه ای جهاد اسلامی با تاکید بر وحدت و انسجام میهن، گفت: مقاومت تشدید خواهدشد و پاسخ واقعی به جنایت اخیر دشمن در شهر نابلس هنوز داده نشده است.

 

وی افزود: این پاسخ به اندازه این جنایت خواهد بود. این جنبش و ملت فلسطین به حق خود در مقاومت دربرابر اشغالگران پایبند است.

 

جنبش جهاد اسلامی در فلسطین امروز سلسله تحصن هایی را برای یاری و حمایت از مردم شهر نابلس در مناطق مختلف فلسطین برگزار کرد.

وقفة تضامنية مع نابلس1.jpg

وقفة تضامنية مع نابلس2.jpg

وقفة تضامنية مع نابلس3.jpg

صلاة جمعة أمام مقر الصليب الأحمر بغزة تضامناً مع الأسرى (22).JPG

صلاة جمعة أمام مقر الصليب الأحمر بغزة تضامناً مع الأسرى (20).JPG

وقفة تضامنية في الوسطى4.jpg

وقفة تضامنية في الوسطى5.jpg

 

 

کد خبر 1254364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha