همایش دو روزه تبیین کارآمدی انقلاب اسلامی در قم به کار خود پایان داد

همایش دو روزه« تبیین کارآمدی انقلاب اسلامی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با نگاه به دیدگاه‌های علامه مرحوم مصباح یزدی» امروز در قم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، همایش دوروزه« تبیین کارآمدی انقلاب اسلامی بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با نگاه به دیدگاه‌های علامه مرحوم مصباح یزدی» امروز(جمعه ۵ اسفندماه) در قم به کار خود پایان داد.

 

محمد پیشگفتار -مدیر اجرایی همایش تبیین کارآمدی انقلاب اسلامی- آشنایی با گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و گفت:در این همایش دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه‌های آموزشی با این مباحث آشنا شدند.

 

وی ادامه داد: در این همایش چهار کارگاه بازار اقتصادی انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی و اقتصاد دانش‌بنیان انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی و انقلاب اسلامی و ارتقاء فرهنگ و معنویت با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برپا و به سوال‌ها و شبهات دانش پژوهان پاسخ داده شد.

 

مدیر اجرایی همایش تبیین کارآمدی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این همایش چهارمین پیش نشست از سلسله همایش‌های علوم انسانی اسلامی در اندیشه معاصر است و سال آینده همایش بین‌المللی علوم انسانی اسلامی در اندیشه علامه محمدتقی مصباح یزدی برگزارخواهد شد.

کد خبر 1254370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha