مراسم گرامیداشت مرحوم «صلاح الزواوی» برگزار شد

مراسم گرامیداشت مرحوم «صلاح الزواوی» سفیر سابق فلسطین در ایران با حضور شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و فعالان حوزه فلسطین در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم گرامیداشت مرحوم «صلاح الزواوی» سفیر سابق فلسطین در ایران با حضور شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و فعالان حوزه فلسطین در مسجد امیرالمومنین (ع) منطقه دزاشیب تهران برگزار شد. حجت الاسلام محمد حسن اختری مشاور رئیس‌جمهور و رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان نماینده ولی فقیه و تولیت مسجد جمکران، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در تهران، حجت الاسلام میثم امرودی مشاور امور فرهنگی وزیر امور خارجه و عضو هیأت امناء جمعیت دفاع از ملت فلسطین از جمله شخصیت هایی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

 

بنابراین گزارش، سفیر سوریه در ایران و برخی دیگر از دیپلمات های کشورهای اسلامی در ایران، تعدادی از اعضای خانواده مرحوم صلاح الزواوی در ایران از جمله دو دختر وی از دیگر شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

 

گفتنی است: صلاح الزواوی روز دوشنبه اول اسفندماه ۱۴۰۱ در ۸۵ سالگی و به دلیل کهولت سن و بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت و در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

کد خبر 1254405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha