برگزاری جشن های نیمه شعبان در ۶۰ غرفه فرهنگی  همدان

مخفی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ویژه برنامه جشن نیمه شعبان و شاد پیمایی با استقرار ۶۰ غرفه فرهنگی در بلوار ارم همدان برگزار می شود.

مسلم مخفی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در همدان با بیان اینکه  اعیاد شعبانیه فرصتی مغتنم برای اجرای برنامه های اثرگذار و مردمی است، گفت: در بزرگداشت نیمه شعبان و مهدویت باید عاشورایی عمل کنیم و مردمی بودن برنامه ها در کنار امید آفرینی و شور و نشاط اجتماعی مورد نوجه قرار گیرد.

 

فرماندار همدان  به ظرفیت بالای استان برای برگزاری باشکوه جشن بزرگ نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: جشن‌های نیمه شعبان هدف‌مند، امیدآفرین و نشاط‌بخش با حضور همه اقشار جامعه به شکل گسترده در شهرها، محله‌ها و روستاها برگزار شود.

 

وی  به حضور باشکوه مردم در آوردگاه یوم‌الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: مایه افتخار و مباهات خدمتگزاران انقلاب اسلامی است که خلق حماسه بی‌بدیل راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سال‌جاری از سوی ملت مبارز ایران مورد تقدیر و تمجید ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) قرار گرفته است.

 

فرماندار همدان،  خواستار اهتمام جدی همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی در زمینه‌سازی برگزاری جشن‌های مردمی نیمه شعبان شد و تصریح کرد: صدا و سیما، رسانه‌های خبری، فضای مجازی و شبکه‌های مجازی زمینه مناسبی برای پرداختن به فرهنگ انتظار و تبیین مهدویت با زبان هنر است.

 

مخفی در ادامه به زمینه سازی جهت نورافشانی در نقاط متعدد استان همزمان با شب نیمه‌ شعبان خبر داد و بیان کرد: برگزاری یک جشن بزرگ و محوری در هر شهرستان، برگزاری مراسم احیای شب نیمه ‌شعبان در مساجد و بقاع متبرکه برگزیده، برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی در سراسر استان، آذین‌بندی، چراغانی، نصب پرچم‌های الوان و مزین به نام و القاب حضرت مهدی(عج) در محله‌ها، خیابان‌ها، میادین و بلوارها و همچنین فضاسازی شهری با بهره‌گیری از بیلبوردها و تلویزیون‌های شهری از دیگر برنامه‌های نیمه شعبان استان همدان  است.

 

فرماندار همدان اظهار داشت: همچنین ویژه برنامه جشن نیمه شعبان و شاد پیمایی با استقرار ۶۰ غرفه فرهنگی در بلوار ارم  همدان برگزار می شود.

 

کد خبر 1254438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha