اعزام چهار هزار دانش آموز البرزی به اردوی راهیان نور طی ۲ مرحله انجام شد

سردار اخلاقی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: اعزام چهار هزار دانش آموز البرزی به اردوی راهیان نور طی ۲ مرحله با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد.

سردار پاسدار سعید اخلاقی در جریان اعزام دانش آموزان به سفر راهیان نور به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: اعزام دانش آموزان البرزی به راهیان نور طی 2 مرحله انجام شد که مرحله نخست بهمن ماه و مرحله دوم در اسفندماه است.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده طی سال جاری، چهارهزار دانش آموز البرزی به مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

 

به گفته وی، دومین مرحله از اعزام دانش آموزان در بهمن ماه و اسفندماه سه هزار نفر از دختران و پسران مقطع دبیرستان به مناطق زیارتی راهیان نور اعزام شدند.

 

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: راهیان نور یک فرصت و دستاور برای تبیین ارزش های دوران دفاع مقدس است که در این جریان امکان آشنایی دانش آموزان با جهاد در راه خدا به ویژه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان تبیین شود.

 

وی ادامه داد: ارزش های دینی و ایمانی که در فرآیند هشت سال دوران دفاع مقدس با حضور خیل کثیر رزمندگان اسلام به ظهور نشست، برگرفته از آرمان های شکل گیری انقلاب اسلامی و آشنایی و تبیین آن برای نسل امروز ضروری است.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: تقویت و رشد برنامه های معرفتی امکان بهره وری بهتر برای درک معارف الهی و معرفتی را فراهم می کند.

کد خبر 1254468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha