برگزاری آیین ازدواج ۴۲ زوج جوان در تیپ ۲۵ نزاجا

آیین جشن ازدواج آسان با حضور ۴۲ زوج جوان و معاون اداره ورزش و جوانان تبریز در تیپ ۲۵ نیرو مخصوص برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص در این جشن گفت: ازدواج به‌ عنوان آیین پیوند روحی انسان‌ها در دین و مذهب ما جایگاه والایی دارد؛ پایه و اساس و شالوده خانواده همسر است.

علی دلاور افزود: دشمن روی خانواده سرمایه گذاری کرده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با همه شیوه ها و تکنیک ها و تاکتیک ها وارد حوزه جنگ شناختی شد و پایه و اساس خانواده را هدف قرار داد. بنابراین باید خانواده ها هوشیار باشند و ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند.
 

وی با اشاره به طرح های نورانی لبیک یا امام خامنه ای مدظله العالی و طرح لبیک۲۱ پیوند های آسمانی افزود: تدبیر فرماندهی نیروی زمینی محوری برای آغاز زندگی آسان در بین کارکنان مجرد یک الگو است و تلاش ما جهت پیاده سازی این امر قطعا شبانه روزی خواهد بود.
 

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۲۵ نزجا نیز در این آیین ضمن آرزوی عاقبت به خیری برای این زوج های جوان از آن ها خواست که در لحظه لحظه‌های زندگی آرامش و آسایش یکدیگر را فراهم کنند، صبور و قدردان این هدیه الهی و امانت بی‌همتا باشند.
 

حجت الاسلام طالبی ترویج ازدواج آسان را در بین جوانان کشور یک اصل مهم دانست و اضافه کرد: محیط زندگی اسلامی تلاشی عاشقانه می خواهد، اصل ساده زیستی در فرهنگ ایرانی اسلامی بسیار با اهمیت و مورد تاکید است و توجه به سبک زندگی اسلامی بسیار مهم است.

کد خبر 1254469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha