جشن های اعیاد شعبانیه در ۱۸ امامزاده و بقاع متبرکه برگزار می شود

حجت الاسلام ستوده گفت: : امامزادگان و بقاع متبرک استان اردبیل نیز همچنان سایر مراکز دینی در برپایی جشن های اعیاد شعبانیه پیشقدم خواهد بود و ۱۸ امامزاده و بقاع متبرکه ویژه برنامه های به همین مناسبت اجرا خواهند کرد.

حجت الاسلام مهدی ستوده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ماه شعبان ماه انتظار و دعا برای فرج امام زمان (عج) است و فرارسیدن این ماه عزیز را به همه مومنین تبریک عرض می کنم.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: امامزادگان و بقاع متبرک استان اردبیل نیز همچنان سایر مراکز دینی در برپایی جشن های اعیاد شعبانیه پیشقدم خواهد بود و 18 امامزاده و بقاع متبرکه ویژه برنامه های به همین مناسبت اجرا خواهند کرد.

 

این مقام مسئول افزود: امامزادگان و بقاع متبرکه سیدصدرالدین، صالح، حلیمه خاتون روستای آقاباقر، سید عبدالعزیز نیار، میرزاده خانم و سقاخانه حضرت ابوالفضل (ع) در شهرستان اردبیل و امامزاده سیدابوالقاسم در شهرستان سرعین از جمله این مکان های هستند که جشن های اعیاد شعبانیه در این مکان ها برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: امامزاده سید سلیمان روستای فخرآباد، سید ابراهیم خراسانی شهر لاهرود، سید احمد و محمد آلنی در شهرستان مشگین شهر، امامزاده سید دانیال، امیرنعمت الله آل هاشم، قاضی لر، آقاسیدابراهیم روستای خمس و سید عبدالله شهر کلور در شهرستان خلخال، امامزاده محمدبن حنفیه  در شهرستان گرمی و غریب امام رضا (ع) در شهرستان بیله سوار تکیه سرهنگ در شهرستان نمین نیز از دیگر اماکن متبرکه ای هستند که اعیاد شعبانیه با حضور آحاد مردم در آن برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ستوده اظهار داشت: تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت و دعای برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) از جمله برنامه های است که در این امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تاکید کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی و برنامه های تبیینی برای اقشار مختلف مردم در جشن های اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه های اجرایی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان خواهد بود.

 

کد خبر 1254473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha