۱۲۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان توزیع می شود

چگنی نژاد گفت: به مناسبت بزرگداشت اعیاد شعبانیه ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان لرستانی توزیع می شود.

محمد چگنی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تاکنون 17 مرحله توزیع گوشت قرمز با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه در استان لرستان انجام شده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: در هجدهمین مرحله از اجرای طرح مواسات و به مناسبت بزرگداشت اعیاد شعبانیه یک هزار و 200 بسته گوشت قرمز یک ونیم کیلویی در بین نیازمندان استان لرستان توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: توزیع گوشت قرمز به همکاری و همراهی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا در جمع آوری کمک‌های خیرین در بین خانواده های نیازمند استان انجام می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: توزیع گوشت قرمز با همکاری مدیران کانون‌های فرهنگی هنری درهمه شهرستان های استان لرستان توزیع می شود.

 

چگنی نژاد اظهار کرد: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد در هر محله بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان هر محله تهیه کرده اند.

 

یاد آوری می شود، طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد از زمان شیوع ویروس کرونا و درپی لبیک بچه های مسجدی به ندای رهبر فرزانه انقلاب در دستگیری از آسیب دیدگان کرونا آغاز شده است وتاکنون ادامه دارد

کد خبر 1254491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha