کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان بزرگترین رویداد فرهنگی اردبیل است

رجبی گفت: بزرگترین رویداد فرهنگی استان با برگزاری این کنگره در استان دارالارشاد اردبیل تحقق خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امیر رجبی در جلسه کمیته فرهنگی و هنری با حضور دستگاه های عضو در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان بزرگترین رویداد فرهنگی استان دارالارشاد اردبیل است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان تصریح کرد: همکاری و هم افزایی دستگاه های فرهنگی در سیاستگذاری، و هماهنگی برنامه های مختلف جهت انسجام و وحدت رویه در برنامه های مصوب در این کمیته از اولویت کاری ما در این کمیته فرهنگی است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی عضو این کمیته بر حسب ماموریت سازمانی خود قطعا برنامه های متنوعی را در راستای این کنگره انجام می دهند، اذعان داشت: جهت برگزاری برنامه های باشکوهی که در شان و منزلت شهدای والا مقام باشد ضروری است مدیران دستگاه های فرهنگی مکاتبات و پیگیری های لازم را با سازمان های متبوع جهت تامین اعتبار ویژه برای این رویداد فاخر استانی انجام دهند.

 

 وی با تاکید بر گزارش دهی و مستند سازی اقدامات انجام یافته از سوی اعضای کمیته فرهنگی و هنری کنگره 3400 شهید استان، افزود: با توجه به زمان کمی که تا برگزاری کنگره داریم لازم است دستگاه های عضو این کمیته جهت تهیه و ارسال گزارش ماهانه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اقدامات و فعالیت های انجام شده به منظور انعکاس به دبیرخانه مرکزی کنگره اقدامات لازم را بعمل آورند.

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه با اشاره به اقدامات و عملکرد این کمیته فرهنگی در سال جاری، اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال مفاهیم ارزشمند و والای این فرهنگ متعالی به جوانان آن هم با زبان و ابزار هنر از مهمترین وظایف این کمیته فرهنگی و هنری است.

 

در ادامه اعضای جلسه به ایراد نقطه و نظرات خویش پرداختند و مصوبات مقتضی جهت برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با مشارکت دستگاه های عضو اتخاذ گردید.

کد خبر 1254499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha