نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در بجنورد دایر می‌شود

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی از دهم اسفندماه به مدت سه روز در هتل داریوش بجنورد دایر می شود.

 مسعود مرواری -سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: اولین و خاص ترین رویداد بزرگ «مد و لباس» با تأکید بر حوزه عفاف و حجاب به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کشور در سطح استان ها برنامه ریزی شده است.

 

وی با بیان اینکه خراسان شمالی پنجمین استان میزبان این رویداد مهم فرهنگی است، افزود: نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی از دهم تا دوازدهم اسفندماه به مدت سه روز در هتل داریوش بجنورد فعال می شود.

 

مرواری با اشاره به اینکه در این رویداد 120 تولید کننده و طراح لباس مطرح کشوری حضور خواهند یافت، اظهارکرد: 80 درصد محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل لباس های اجتماعی و حوزه عفیفانه می شود.

 

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه جذب نمایندگی برندهای معتبر در استان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود، گفت: 15 نفر از طراحان صاحب سبک استان هم در راستای اهداف برگزاری نمایشگاه، در این رویداد حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر ایجاد فضای نمایشگاهی، شرایط فروش نیز در این رویداد فراهم است، افزود: بنا داریم ارائه پوشاک ارزان، عفیفانه و در دسترس را تحقق بخشیم و زمینه آشنایی شهروندان با برندهای مطرح حوزه مد و لباس را فراهم کنیم.

 

مرواری همچنین از برگزاری مسابقه طراحی لباس فرم مدارس و کارگاه آموزشی حوزه عفاف و حجاب با نگاه جهاد تبیین، به عنوان برنامه های جنبی این رویداد نام برد.

 

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه همه محصولات ارائه شده در نمایشگاه شامل تخفیف 10درصدی می شود، افزود: طرح تعویض چادر کهنه با چادر نو به قیمت مناسب هم از دیگر برنامه های این نمایشگاه به شمار می رود.

 

اصلاح فرهنگ پوشش و تطابق آن با عرف و معیار جامعه، حمایت از طراحان لباس، حمایت از تولید ایرانی و باکیفیت و جایگزین کردن طرح‌ها و الگوهای اصیل ایرانی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه مد و لباس در سطح کشور است.

 

نمایشگاه مد و لباس در بجنورد از صبح روز چهارشنبه دهم اسفندماه به مدت سه روز از ساعت 11 الی 20 برای بازدید عموم علاقه مندان در هتل داریوش فعال است.

کد خبر 1254510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha