لزوم استقرار دبیرخانه دائمی طرح ملی «کاشان؛ پایتخت نهج البلاغه ایران»

مدیر مسئول مؤسسه قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) کاشان بر لزوم استقرار دبیرخانه دائمی طرح ملی «کاشان؛ پایتخت نهج البلاغه ایران» تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سعید ضابطی با حضور در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان ضمن بازدید از بخش های مختلف این موسسه، طی نشستی در جریان فعالیت ها، مسائل و مشکلات مؤسسه قرار گرفت.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به پایتختی کاشان در حوزه نهج البلاغه، خواستار همراهی و همکاری مجموعه های فرهنگی، اجرایی و خدماتی شهرستان در خصوص دائمی شدن عنوان پایتختی نهج البلاغه برای کاشان و نیز اجرای طرح و نشان نهج البلاغه در ورودی های شهر شد.

 

مدیر مسئول مؤسسه قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) کاشان در این نشست صمیمانه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مؤسسه و شعب آن، به بیان مسائل و دغدغه های مجموعه پرداخت.

 

حجت الاسلام مجتبی حسن زاده خواستار پیگیری های لازم برای استقرار دبیرخانه دائمی طرح ملی "کاشان؛ پایتخت نهج البلاغه ایران" در شهرستان و نیز جذب اعتبارات مصوب این طرح ملی شد.

 

 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان از جمله مؤسسات برتر قرآن و عترت کشور است که از جمله افتخارات این مؤسسه می توان به تربیت بیش از 100 حافظ کل نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و بیش از 2000 حافظ قرآن کریم اشاره کرد.

۳ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۰۴

کد خبر 1254526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha