برگزاري اولين دوره تربيت مربي قرآن ويژه دانشجويان دختر دانشگاه علوم پزشكي ارتش

سرهنگ دوم ابراهیمی از برگزاري اولين دوره تربيت مربي قران ويژه دانشجويان دختر دانشگاه علوم پزشكي ارتش خبر داد و گفت: در این دوره ۴۰ نفر از حافظان رشته پزشکی ، پرستاری و پیراپزشکی حضور دارند.

سرهنگ دوم عقیل ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد دوره تربیت مربی قرآن گفت : با هدف تأمين مربيان قران براي مراكز درماني ارتش ج.ا.ا اين دوره با همكاري سازمان قراني دانشگاهيان كشور در دانكشده پرستاري دانشگاه علوم پزشكي ارتش اغاز شده است.

 

رئيس مركز قران و عترت ستاد ارتش افزود: از بين دانشجويان دختر تعداد ۴۰ نفر از حافظان و قاریان رشته هاي پزشكي ، پيراپزشكي و پرستاري برای شرکت در دوره انتخاب شده اند كه به مدّت شش ماه اين دوره را به اتمام مي رسانند .

 

سرهنگ ابراهيمي افزود: در اين دوره اصول آموزش قرآن كريم،فصيح خواني،روش كلاس داري،فن بيان،ترجمه و مفاهيم قرآن و سبك زندگي قرآني به شركت كنندگان آموزش داده خواهد شد و دانشجويان پس از اتمام اين دوره در آزمون نهايي شركت نموده و گواهينامه تربيت مربي قرآن دريافت خواهند نمود.

 

وی گفت: آشنايي دانشجويان پزشكي و پرستاري ارتش با مفاهيم و آموزه هاي قرآني در كنار تخصصي كه دارند به عنوان يك دست آورد معنوي در نحوه فعاليت و خدمات درماني بسيار اثربخش خواهد بود.

 

کد خبر 1254564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha