جانبازان نماد ایثار و فداکاری هستند

مدیرکل بنیادشهیدوامور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اگر نام جانباز در فرهنگ واژگان ایثار و شهادت دارای شان و منزلت بی‌بدیلی است،بخاطر صبوری و بردباری آن است، گفت: جانبازان نماد ایثار و فداکاری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمد ناظری- مدیرکل بنیادشهیدوامور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان- در مراسم گرامیداشت روز جانباز ضمن تبریک میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و تبریک روز جانباز در بیان فضائل آن حضرت افزود: عباس(ع) بزرگ جانباز تاریخ انسانیت است که صحنه کربلا را تجلیگاه ایثار و جانبازی نمود.

 

محمد ناظری افزود: جانبازان ما مظهر استقامت و بردباری اند که در راه پیروی از مکتب اهل بیت (ع)، به علمدار کربلا اقتدا نمودند.

 

وی ادامه داد: به یقین جانبازان ما نماد ایثار و فداکاری هستند که با شجاعت و شهامت در جبهه های حق علیه باطل، تصویرگر ایمان‌ و از خودگذشتگی بودند.
 

ناظری گفت: به فرموده امام راحل (ره) جانبازان مایه افتخار و سرافرازی میهن اسلامی هستند و یکی از مهمترین دلایل مقابله خصمانه جهان استکبار با اصول اسلام می توان برشمرد، پی بردن آنها به نقش و جایگاه ویژه این اصول در ایجاد روح ایثار و جانبازی است.

 

وی ادامه داد: اگر روح حاکم بر جامعه روح ایثار و جانبازی باشد هیچ روزنه نفوذی برای سلطه و منفعت جویی آنان باقی نخواهد ماند.

 

مدیرکل بنیاد استان خاطرنشان کرد: در حوادث اخیری که در کشور اتفاق افتاد الحمدلله و به کوری چشم دشمنان، جانبازان و خانواده های معظم شهدا، بیش از همیشه وفاداری شان را به این نظام و انقلاب ثابت کردند و این روزها اگر نام جانباز در فرهنگ واژگان ایثار و شهادت دارای شان و منزلت بی‌بدیلی است،بخاطر صبوری و بردباری آنهاست.

 

گفتنی است این مراسم که با حضور ۳۰۰ نفر از جانبازان معزز زاهدان برگزار شد، با ضیافت ناهار پایان یافت.

کد خبر 1254579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha