ثبت نام ۱۸۰ موکب  جشن های نیمه شعبان در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: تاکنون ۱۸۰ موکب برای برپایی در روز‌های منتهی به جشن نیمه شعبان در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم،حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ذاکری -رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم- امروز در جلسه اعضای ستاد هماهنگی جشن‌های مردمی اعیاد شعبانیه گفت: با همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های خدمت رسان در استان، این آمادگی را داریم تا سفر عاشقان به حضرت مهدی (عج) به قم را تسهیل و برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی با محوریت انتظار را اجرا کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین ذاکری تصریح کرد: در راه تبلیغ فرهنگ مهدوی و ترویج و اشاعه این فرهنگ ارزشمند به سراسر کشور‌ها، باید از تمام ابزار و امکانات فرهنگی مان استفاده و با نقشه‌های ضد فرهنگی دشمنانی که قصد کمرنگ کردن شور و سرور در این ایام را دارند مقابله کرد.

 

وی با بیان اینکه شب نیمه شعبان بانگ یا مهدی را در نقاط مختلف کشور خواهیم داشت افزود: در روز نیمه شعبان هم علاوه بر پیاده روی عموم مردم، برپایی مواکب در مسیر پیاده روی‌ها را خواهیم داشت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: تاکنون ۱۸۰ موکب برای برپایی در روز‌های منتهی به جشن نیمه شعبان در مسیر بلوار پیامبر اعظم ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

کد خبر 1254582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha