تکریم خانواده شهداء و ایثارگران شاخصه جهاد تبیین با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت است

عبداللهی با اعلام خبر اجرای طرح سپاس در سطح استان البرز با هدف تکریم خانواده شهداء و ایثارگران گفت: تکریم خانواده شهداء و ایثارگران شاخصه جهاد تبیین با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مجتبی عبداللهی طی آیین که شنبه 6 اسفند در استانداری البرز با هدف گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی جانبازان و ایثارگران برپا شد گفت: طرح سپاس با هدف تکریم خانواده شهداء و ایثارگران اجرا می شود.

 

استاندار البرز افزود: یکی از سنت های حسنه و حائز اهمیت، تکریم و توجه به خانواده شهداء و ایثارگران است که در جریان تحقق این مهم مسئولان رسالت ممتازی دارند.

 

به گفته وی، طرح سپاس و تکریم خانواده ایثارگران که از سال گذشته تا به 12 اسفند سال جاری از طرف مدیران استانی مورد توجه قرار گرفته است دستاوردهای موثری دارد که شاخص آن جهاد تبیین است.

 

وی اظهار کرد: تجدید دیدار با خانواده های ایثارگران یکی از فرصت های اثرگذار فرهنگی به منظور تقویت روحیه مدیران تلقی می شود که بازتاب فرهنگی آن زمینه امتداد اجرایی این طرح است.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز به واسطه معرفی شهامت آفرینی ایثارگران و شهداء امکان پذیر است، امروز مردم استان البرز با توجه به ۵ هزار و ۲۵۰ شهیدی که در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده اند درک بهتری از ایثارگری دارند. 

 

 

کد خبر 1254596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha