جانبازان نماد حقیقی تبیین فرهنگ ایثار و شهادت هستند

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه جانبازان مهمترین پشتوانه انقلاب و سند آشکار ایثارگری و شهادت آفرینی هستند گفت: جانبازان نماد حقیقی تبیین فرهنگ ایثار و شهادت هستند

شبه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سردار حیدرنیا طی دیدار صمیمانه که شنبه ۶ اسفند در خانه جمعی از جانبازان استان البرز انجام شد گفت: ایثارگری جانبازان فصلی از حماسه آفرینی و الگوآفرینی ایثار را آفرید. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: جانبازان مهمترین پشتوانه انقلاب و سند آشکار ایثارگری و شهادت آفرینی هستند. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) از جانبازان به عنوان پشتوانه انقلاب یاد می کنند که این تفسیر به درستی معنا دارد. 

 

 

وی اظهار کرد: ایثارگری و شهادت بسیاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل امروز به عنوان الگویی شاخص و حائز اهمیت است که با بهره مندی و درک آنان برای پاسدار از انقلاب می توانند تلاش کنند.

 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: شخصیت موثر حضرت ابوالفضل عباس(ع) در حماسه کریلا به عنوان مهمترین الگوی رادمردی و جانبازی جانبازان انقلاب اسلامی است. 

 

طی این دیدار از غضنفر حشم به عنوان جانباز ۹۹ درصد و عباس هارونی جانباز ۷۹ درصد تکریم و تقدیر به عمل آمد. 

 

 

کد خبر 1254598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha