تجلیل بچه مسجدی ها از جانبازان دفاع مقدس

رضا صدیقی مهنی گفت: یکی از برنامه های ویژه اعیاد شعبانیه، دیدار و تجلیل از جانبازان سرافراز میهن است و به همین منظور به اتفاق امام جمعه موقت و بخشدار از ۳ نفر از جانبازان بخش اسماعیلیه تجلیل شد.

رضا صدیقی مهنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت بچه مسجدی های عضو کانون جشن های اعیاد شعبانیه باشکوه برگزار شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) قنات نو جیرفت افزود: تاکنون جشن میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) برگزار شده است و هم اکنون در تدارک جشن میلاد امام زمان (عج) هستیم.

 

 

وی بیان کرد: شامگاه گذشته جشن سرداران کربلا نیز همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

 

 

صدیقی مهنی ابراز کرد: از برنامه های این جشن، مولودی خوانی، سرود، اجرای مسابقه و اهدای جوایز بود و همچنین در حاشیه آن با رویکرد مطالبه گری مردم از مسئولین میز خدمت نیز بر پا شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) قنات نو جیرفت اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه اعیاد شعبانیه، دیدار و تجلیل از جانبازان سرافراز میهن است.

وی ادامه داد: به همین منظور به اتفاق امام جمعه موقت و بخشدار از ۳ نفر از جانبازان بخش اسماعیلیه تجلیل شد.

صدیقی مهنی عنوان کرد: علاوه بر این همزمان با اعیاد شعبانیه بچه های مسجد با راه اندازی ایستگاه صلواتی و توزیع شله زرد و شربت پذیرای مردم هستند.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) قنات نو جیرفت خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های مناسبتی کانون در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی، کمک به فقرا و نیازمندان است.

وی اضافه کرد: به همین در نظر داریم همزمان با نیمه شعبان تعدادی بسته معیشتی شامل اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند با حفظ کرامت انسانی در بین آنها توزیع کنیم.

صدیقی مهنی چراغانی و آذین بندی مسجد و همچنین آذین بندی روستا را از دیگر برنامه های ویژه اعیاد شعبانیه برشمرد.

کد خبر 1254602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha